loading...
زندگی رویایی من
سیمرغ بازدید : 11 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)


با اینکه زیر 7 شد اما میدونم حقم بود چون اصلا نخوندم !

 

6940

ولی یه خرده حرص درار بود ! مگه میشه آدم توی کارنامه ش تراز 9000 باشه بعد تراز کلش این شه؟؟؟

 

ریاضی و زبان رو که آزمون قبل خیلی خوب ندادم ایندفه تقریبا جبران کردم

 

 

زبان  53 خیلی خاص نیست ولی افتضاح هم نیست

 

مشتق 100 !اینقذه خوشحال شدم که قابل وصف نیست

 

حد 67 یکی از سوالا غلط زدم وگرنه 80 میشد

از درصدای زیست اصلا راضی نیستم یکیشون 62 اون یکی 67

فیزیک سه 85 درصد!! تو عمرم خازنو اینقدر خوب نزده بودم ! ترازش 8 !

جالبیش اینجاست که من فیزیک 3 رو اول سال خوندم الان باید فیزیک 1 رو میزدم اما چون خیلی راضی نبودم گفتم واس اینکه ترازم پایین نیاد اونو بزنم

آزمون قبل جمع بندیشو 43 زده بودم! و اصلا دوهفته قبل فیزیک 3 رو نخونده بودم!


فقط اینکه کمترین درصدم مال عربی بود: 40 (البته بدون در نظر گرفتن زمین: 0!)

بقیه شونم:

فیزیک پیش:53

شیمی پیش:57

شیمی دو:87

ادبیات کلا:53

دینی:65

 

نمیدونم چه جوری میتونم عکس کارنامه مو بزارم

 

پ.ن:من به جز چندجا نمیتونم نظر بزارم

توی اکسیر کنکور نمیتونم ترازمو بگم احساس میکنم توی یه بیابونم که هرچی فریاد میزنم هیشکی نمیشنوه !

واقعا نمیدونم چیکار کنم!


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ahmadreza در تاریخ 1392/11/29 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

افرين خيلي خوبه !!

بلاخره يه تراز بالا پيدا كردم :شکلک
پاسخ : مرسی
ههههه منم اتفاقا همین فکرو راجع به وبلاگ تو کردم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من یه کنکوری ام رتبه ی پارسالم 7800 کشوری بود.اما پزشکی میخواستم به خصوص از نوع اصفهانش! خلاصه که امسال موندمو ایشالا امسال قبول میشم خودم که فکر میکنم میتونم "خدایا کمکمون کن"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 822
  • کدهای اختصاصی
    Daisypath Graduation tickers