loading...
زندگی رویایی من
سیمرغ بازدید : 18 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (6)

به نام خداوند جان و خرد/کزین برتر اندیشه بر نگذرد. . . 

خداجون اولین پستمو با نام و یاد تو شروع میکنم

کمکم کن. . .

سلام

خب مسلما الان از مهمترین چیزا تو زندگیم درسه ! کنکوره!

اما من کم نمیارم من میجنگم  که البته خوشبختانه امسال کنکور از من خسته شده !‌به هرحال  حریفش سرسخته ! بایدم کم بیاره !‌

اما یه مشکل کوچولو هست اونم اینه که بعضی وقتا کنکور هم منو خسته میکنهhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hamwheelsmilf.gif

خلاصه این که میخوام اینجا یه محیطی باشه که هم درسی بودنش حفظ شه (که اگه میام خیلی فکرم مشغول حاشیه های به درد نخور نشه)

و هم محیطی باشه واسه رفع خستگی من و هر کنکوری ای (و بعضا غیر کنکوری) که دلش خواست بیاد

 

 

پ.ن: همونطور که گفتم فعلا از مهم ترین چیزا تو زندگیم درسه پس فعلا اینجارو به حالت کنکوری حفظ میکنم تا ببینم بعد از کنکور چی پیش میاد. . .

 

.

برچسب ها تراز , آزمون , کنکور ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ahmadreza در تاریخ 1392/11/29 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

هركاري ميكنم لينك نميشيدشکلک
فكر كنم اينكه مشكل داريد تو دادن نظر و اينكه الان نميتونم لينكتون كنم مشكل از پسوند وبلاگتونه
كاشكي از بلاگفا وبلاگ ميزديد شکلک
پاسخ : شرمنده باعث زحمتت شدم
ادرسمو عوض کردم

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1392/11/29 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

بلاخره اينجارو پيدا كردم
ممنونم سر زدي
لينكت كردم شکلک
پاسخ : خواهش میشه مرسی

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1392/11/19 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

براى فيزيك كتاب هاى كانون بخصوص سبز خوبه
كتاب اشتباهات متداول هم. خوبه.
پاسخ :
ممنون از راهنماییت
اشتباهات متداولو دارم
مرسی

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1392/11/19 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبت قشنگ بود
با اينكه كنكور دارى خوب ابديت هستى ايول.
پاسخ : سلام
مرسی لطف داری
حسابی جوگیر شدم
برم 20 تا پست دیگه بزارمشکلک

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/11/14 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

نه مال من به تیرک خورد؛کم مونده بود گل بشه‏!‏۵امتیاز از یه نفر ینی هإی میای به خودت امتیاز میدی‏!از درصد زبان و ریاضیت فهمیدم که منطقه ۳هستی لازم نبود بگی‏!شکلک
پاسخ : ههههههشکلکنه من اصلا به خودم امتیاز نمیدم(شکلک پینوکیو!)
ایندفه ریاضیو زبانو خراب کردم وگرنه زبان دوسال پیش معمولا 70 یا 80 میزدم اما چون مغرور شدم سالای بعد نخوندم که نتیجه ش این شد
ریاضی هم آزمون قبل 55 زدم
اونقدرام افتضاح نیستم

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/11/13 و 3:43 دقیقه ارسال شده است

سلام؛مرسی سر زدی؛اومدم بگم گل شد‏!هیییین!‏شکلکشکلک
پاسخ : سلام خواهش میشه
منم مرسی که سر زدی خوش اومدی
گل شد؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من یه کنکوری ام رتبه ی پارسالم 7800 کشوری بود.اما پزشکی میخواستم به خصوص از نوع اصفهانش! خلاصه که امسال موندمو ایشالا امسال قبول میشم خودم که فکر میکنم میتونم "خدایا کمکمون کن"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 829
  • کدهای اختصاصی
    Daisypath Graduation tickers