loading...
زندگی رویایی من
سیمرغ بازدید : 20 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (1)


اعتراف میکنم این چندروز اصلا از اوضاع درسیم راضی نبودم!

به روزام که نگاه میکنم میبینم همش مشغول درس خوندن بودم اما بازده اون روز فوقش سه چهار ساعت بوده!

اینجاست که آدم از خودش میپرسه پس من بقیه روزو چیکار کردم؟؟؟؟

فکر و خیال! تلویزیون‌! حرف مفت ! و...

هرکدوم از اینا ممکنه 10 یا 15 دیقه بیشتر وقت نگیره ها اما وقتی روی هم جمع میشن خیلی بیشتر از اون چیزی میشن که فکرشو میکنی

حرصم میگیره وقتی وقتایی رو هدر دادم بررسی میکنم و میبینم توی اون مدت میتونستم چه قدر تست "حد" ریاضی رو بزنم! یا چند کلمه زبان مرور کنم یا هرکار مفید دیگه

تستای هندسه که قرار بود بزنم فقط 6 تا تست زدم! و زبانو از امروز شروع کردم

نتیجه اینکه اصلا راضی کننده نبود

اما من وقتی وبلاگمو فعال کردم با خودم گفتم که نمیخوام مثل بعضی از بروبچ کنکوری باشم که توی وبلاگشون همش مینویسن اوضاع خوب نیست حالم بده دیگه نمیخوام درس بخونم و ... اما فعلا اینجور شده

همین حالا میخوام یه فرقی با اون افراد داشته باشم و اونم اینه که براش یه تصمیم بگیرم !

اینجاست که فرقا رو میشن

خیلی ها میگن اوضاع خوب نیست اما برای بهتر شدنش کاری نمیکنن و با عنوان کردنش حتی ممکنه اوضاع بدترم شه چون ماها خیلی تلقین پذیریم و وقتی اینجا مینویسیم بیشتر باورمون میشه که اوضاع خوب نیست

اما من اینجارو دوس دارم و وقتی میام حس خوبی بهم دست میده میخوام بزارم همین حس بمونه

پس تصمیم برای رفع خرابی اوضاع !:

یه جورایی همه درسایی که باید میخوندمو خوندم اما یا نصفه خوندم یا بدون کیفیت

امروز2ساعت استراحت دارم که اون دو ساعت میتونم بخشی ازش رو جبران کنم شبش هم از 10 به بعد میتونم بخونم فعلا که جوگیرمو میخوام همه شو جبران کنم ! حتی اگه مجبور شم خیلی کم بخوابم تا ببینم میتونم اجراش کنم یا نه هندسه رو امشب نمیخونم اما شبای بعد هرشب 10 تا میزنم


پ.ن:

اینو یه جا دیدم خیلی خوشم اومد خیلی به درد احوال الانم خورد!

میزارم شما هم فیض ببریدنیشخند

 خر درون

 

پ.ن2: نمیدونم چرا نمیتونم به جز چندجا نظر بزارم ینی توی هروبلاگ کنکوری 20تا نظر گذاشتم اما هیچی که هیچی! هرکی دوست داشت لینکم کنه و بگه تا لینکش کنم



 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1392/11/17 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

موافقم‏!با متنت نه با عکست؟‏(‏منظورم عکسیه که گذاشتی‏(دور از جون‏)‏‏!‏هه هه‏!‏منم زیاد وقتمو میکشم‏!‏شکلک
پاسخ : پس مشکل تو هم هست واقعا نمیدونم چیکار باید کردشکلک
عکسه هم که خوبه من عاشقشم!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من یه کنکوری ام رتبه ی پارسالم 7800 کشوری بود.اما پزشکی میخواستم به خصوص از نوع اصفهانش! خلاصه که امسال موندمو ایشالا امسال قبول میشم خودم که فکر میکنم میتونم "خدایا کمکمون کن"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 814
  • کدهای اختصاصی
    Daisypath Graduation tickers