loading...
زندگی رویایی من
سیمرغ بازدید : 18 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

نیمسال دوم هم رسید . . .

چه زود رسید . . .

همیشه همینجور بوده

انگار همین دیروز بود من سر جلسه کنکور نشسته بودم

کنکور امسال هم زود میرسه . . .

هر کنکوری متفکری یعنی یکی مثه مننیشخند گذر زمانو خیلی خوب حس میکنه

همه ی اینارو گفتم که به این نتیجه برسم:

زمان که خیلی خیلی زود میگذره چرا کاری نکنیم که اونجوری که ما میخوایم بگذره؟!

هممون میدونیم نیمسال دوم چه قدر مهمه.اهمه دارن میخونن چه درس خونا چه درس نخونا! چون دیگه تقریبا آخر راهه

شمارو نمیدونم اما من هر دوره ی جدیدی که میرسه ذوق میکنم

االانم کلی واسش برنامه دارم که امیدوارم اجرایی شن

نمیخوام این نیمسال ترازم حتی یه بار هم زیر 7 بیاد

پس پیش به سوی نیمسال دوم . . .

پیش به سوی نیمسال دوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من یه کنکوری ام رتبه ی پارسالم 7800 کشوری بود.اما پزشکی میخواستم به خصوص از نوع اصفهانش! خلاصه که امسال موندمو ایشالا امسال قبول میشم خودم که فکر میکنم میتونم "خدایا کمکمون کن"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 816
  • کدهای اختصاصی
    Daisypath Graduation tickers