loading...
زندگی رویایی من
سیمرغ بازدید : 12 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (2)

 

از وقتی این وبلاگو ساختم به سری چیزای کاملا بی ارزش برام مهم شدن که نباید میبودن!

و حسابی باعث هدر دادن وقت پر ارزشم شدن فکرمو هم  به خودشون مشغول کردن که باعث کم شدن کمیت و کیفیت درس خوندنم شدن

میخوام اینا رو برای "خودم" لیست کنم که دیگه بهشون فکر نکنم

میخوام برای یه بار هم شده به قولی که به خودم میدم عمل کنم!!!

من اینجارو ساختم که تاکیدی باشه واسه هدفم نه مانع رسیدن به هدفم

 

  • دیگه برام مهم نیست اینجا چه قدر بازدید کننده داره


  • دیگه برام مهم نیست چه قدر از این افراد بدون نظر گذاشتن میرن


  • دیگه برام مهم نیست فلان شخص تو وبلاگش چی مینویسه


  • دیگه برام مهم نیست زندگی یه شخص که خیلی وقته وبلاگشو میکنم چه جوری میگذره الان باید زندگی خودم بیشتر مهم باشه!


  • دیگه برام مهم نیست دو تا از وبلاگا چه قدر شبیه همن و دیگه اونی که مقلده رو اذیت نمیکنم!


  • دیگه برام مهم نیست هردفه که اذیتش میکنم فوری نظرمو حذف میکنه


  • دیگه برام مهم نیست کی نظرمو حذف میکنه و چرا


  • دیگه برام مهم نیست کی راجع به من چی فکر میکنه


  • دیگه برام مهم نیست قالب وبلاگم چیه مردم از بس قالبا رو زیرورو کردم!

 

 

.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1392/11/23 و 4:36 دقیقه ارسال شده است

البته تقصیر تو نیستا؛آدم وقتی میبینه ۴تا بازدید داشته انگار کشتی هاش غرق شده و خونش خراب‏!من فکر بعد کنکورم؛به خاطر همین ناراحت نمیشم از اینکه بازدیدام تک رقمی هستن‏!البته سلام‏!
پاسخ :
ههههههه
نه اتفاقا من وقتی میدیدم 4تا بازدیدکننده ست خوشحال میشدم! چون به هرحال 4نفر میاد دیگه!

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/11/23 و 4:30 دقیقه ارسال شده است

منم میخواستم بهت بگم زیاد فکر بازدید و نت نباش؛بعد به خودم گفتم به من چه‏!بعد کنکور وقت بزا رو این کارا‏!‏شکلک
پاسخ : خوبه کنکوری ها در این زمینه همو درک میکنن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من یه کنکوری ام رتبه ی پارسالم 7800 کشوری بود.اما پزشکی میخواستم به خصوص از نوع اصفهانش! خلاصه که امسال موندمو ایشالا امسال قبول میشم خودم که فکر میکنم میتونم "خدایا کمکمون کن"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 823
  • کدهای اختصاصی
    Daisypath Graduation tickers